ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΑΚΟΥΝΗΤΑ, ΑΜΙΛΗΤΑ, ΑΓΕΛΑΣΤΑ, ΜΕΡΑ Ή ΝΥΝΤΑ; ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΡΟΜΠΟΤ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠ Τα παιδιά μαθαίνουν για τον θαυμαστό κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από ένα συναρπαστικό διαδραστικό πρόγραμμα στο οποίο επιλεγμένα ρομποτάκια από το Εργαστήριο Ρομποτικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου αλληλεπιδρούν με τους μικρούς μας φίλους μέσω κατευθυνόμενης ή προγραμματισμένης κίνησης, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο της γειτονιάς. ΜΙΚΡΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε.M.Π Πρόκειται για ένα διαδραστικό εργαστήρι που πραγματοποιείται υπό τη μορφή παιχνιδιού με στόχο την βιωματική εκμάθηση των βασικών χαρακτηριστικών της ψηφιακής εικόνας και των βασικών κανόνων μετάδοσής της στα νέα μέσα επικοινωνίας. Τα παιδιά με ειδική καθοδήγηση συμμετέχουν σε ένα πρότυπο εργαστήρι επεξεργασίας προεπιλεγμένων εικόνων, ενώ παράλληλα γίνονται μικροί κινηματογραφιστές. Οι εικόνες θα αποτελέσουν τα αναμνηστικά της ψηφιακής εμπειρίας των παιδιών.
«Είμαι ή έχω;» Καθώς ο 20ος αιώνας είδε μια άνευ προηγουμένη άνοδο του υλικού βιοτικού επιπέδου, πρώτα στα κράτη της Δύσης και αργότερα και σ’ άλλα μέρη του κόσμου, η παραπάνω ερώτηση φαίνεται να είναι εξαιρετικά σημαντική. Οι «περισσότερες υλικές κτήσεις» μας φέρνουν άραγε περισσότερη ευτυχία;
ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Ελεύθερο εργαστήρι με δημιουργία μεγάλου ζωγραφικού κολάζ